REGULAMIN
MANOR HOTEL
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:
- Doradcą i informatorem naszych Gości jest recepcja hotelowa.
- Doba hotelowa trwa od godz.16:00 do godz.12:00 dnia następnego.
- Hotel, ma obowiązek meldunkowy każdego gościa. Prosimy gości o okazywanie dokumentu stwierdzającego tożsamość.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości pobytu. Na potwierdzenie wpłaty czekamy maksymalnie 3 dni od dnia dokonania rezerwacji. Zadatek jest bezzwrotny – w przypadku anulacji rezerwacji hotel nie zwraca zadatku. Pozostała opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w recepcji, najpóźniej w dniu przyjazdu do hotelu.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego trwania, hotel nie zwraca dokonanej opłaty.
- W cenie pobytu zawarte są wyłącznie elementy wymienione w treści oferty. Atrakcje oznaczone nagłówkiem „opcjonalnie” lub „fakultatywnie” są dodatkowo płatne i, zależnie od aktualnych możliwości, hotel ma prawo odmówienia ich realizacji.
- Ze względu na to, że doba hotelowa kończy się o godz.12:00, życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać do godz. 9:00. Pobyt może zostać przedłużony w miarę istniejących możliwości.
- W przypadku pobytu dużej ilości Gości, hotel może normować dostęp do wybranych „atrakcji” stosownymi sesjami czasowymi.
- Obowiązuje zakaz wnoszenia własnego alkoholu na teren hotelu.
- Sprzątanie pokoi odbywa się w godzinach: 12:00 – 20:00
- Ręczniki są wymieniane co trzeci dzień pobytu w tym celu należy pozostawić brudny ręcznik na podłodze w łazience.
- Osoby odwiedzające naszych Gości powinny to zgłosić w recepcji hotelu, tym samym proszone są o opuszczenie pokoi hotelowych przed godz. 22:00, nie mogą zostawać na noc.
- Za zachowanie osób odwiedzających odpowiada Gość hotelowy.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia majątku hotelowego. W przypadku pobytu grup zorganizowanych za zniszczenia mienia hotelu odpowiada opiekun grupy lub osoba/firma wyznaczona w umowie zawieranej z wykonawcą usługi.
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu straty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, parking hotelowy jest niestrzeżony. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na terenie obiektu.
- Za wypożyczenie sprzętu sportowego jest naliczana kaucja min 20 zł.
- Nie można przenosić wyposażenia pokoi (np. lodówki, telefony, etc…).
- Kręgielnia jest czynna do godz. 23:00 ze względu na głośną pracę.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W wejściu głównym do obiektu są ustawione śmietniczki z popielnicami. Uczulamy przed rzucaniem niedopałków z balkonów hotelowych.
- Recepcja wydaje tylko jeden klucz/kartę od pokoju. Należy go, zatem zawsze zostawiać w recepcji przy opuszczaniu hotelu. Za zgubienie lub uszkodzenie klucza/karty opłata wynosi 20 zł.
- Wszelkie reklamacje należy składać pisemnie najpóźniej w dniu wyjazdu. Skargi składane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dziękujemy za zachowanie ciszy po godz. 23.00. - Dane osobowe podane podczas rezerwacji w tym imię, nazwisko, adres zamieszkania i adres email mogą być wykorzystywane przez Manor Hotel do okresowej wysyłki newslettera z aktualną ofertą hotelu.
- Dane podmiotowe: P.U.H. Dawid Pokrzywnicki, ul. Kanarkowa 47, 11-041 Olsztyn, NIP 7393900097, REGON 367556760.
Życzymy miłego pobytu.
Manor Hotel w Olsztynie